Napomena za pravna lica: Da biste vidjeli veleprodajne cijene, potrebno je da se prijavite na sajt kao pravno lice

Uslovi korišćenja i prodaje

Prije korišćenja naših usluga, pažljivo pročitajte slijedeće uslove. Svaka posjeta našoj internet stranici www.beorol.me, znači da ste ove uslove pročitali, razumjeli i da se slažete sa njima u cjelosti. Ukoliko ne prihvatate ove uslove korišćenja bez ograničenja, molimo Vas da ne koristite našu internet stranicu.

---

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. list CG", br. 2/2014, 6/2014 - ispr., 43/2015 i 70/2017) privredno društvo Beorol Montenegro d.o.o. (PIB: 02918374), svoje cijenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.beorol.me

 
O B A VJ E Š T A V A

-  da se prodaja robe putem internet stranice www.beorol.me obavlja u okviru registrovane djelatnosti privrednog društva Beorol Montenegro d.o.o. Adresa za prijavu reklamacije je: beorolmontenegro@beorol.com,

- da se osnovna obilježja robe mogu naći na internet stranici www.beorol.me,

-  da se prema Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. list CG", br. 2/2014, 6/2014 - ispr., 43/2015 i 70/2017) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.beorol.me smatra prodajom na daljinu,

- da roba, koja se prodaje putem internet stranice www.beorol.me posjeduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namjenom koja je definisana u Deklaraciji,

-  da je prodajna cijena robe naznačena uz svaki artikal,

-  da su sve cijene za fizička lica izražene sa uračunatim PDV-om, dok su za pravna lica izražene bez uračunatog PDV-om, koji se obračunava na kraju procesa kupovine,

-  da minimalni iznos za poručivanje, za fizička lica iznosi 5 EUR (sa PDV-om) odnosno za pravna lica 70 EUR bez PDV-a (85 EUR sa PDV-om).

- kupljenu robu isporučujemo najkasnije u roku od 48 sati putem kurirske službe NTC Logistics, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE,

 -  da se mogućnost kupovine robe uz posebne cjenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet stranici www.beorol.me,

- da potrošač koji je fizičko lice, robu koju kupuje putem internet stranice www.beorol.me može platiti platnim karticama, dok potrošač koji je pravno lice robu može platiti putem predračuna, koga dobija na kraju procesa kupovine,

- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice, pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe,

- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i namjeni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom,

-  da je internet prodavnica www.beorol.me dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavijestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahtijeva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamjenom, odnosno da zahtjeva umanjenje cijene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi internet stranica www.beorol.me,

- da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zamijeni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cjenovne kategorije od prethodno poručenog, potrošač može zamijeniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani ZAMJENA,

- da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cijene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE,

- da za robu koja je poručena putem internet prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem internet prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani reklamacije.

 

USLOVI ISPORUKE

Rok isporuke

Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obaviješteni o statusu iste putem email-a. Period obrade porudžbine je najviše 3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje. 
Od tog trenutka rok isporuke je do 2 radna dana.

 

Preuzimanje pošiljke

Kuriri NTC Logistics-a (eksterna firma koja vrši dostavu robe za Beorol), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 08:00-16:00h. Molimo Vas da u tom periodu obezbijedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket i utvrdite da li postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite pozivom na broj 067 226 759  ili putem e-mail-a beorolmontenegro@beorol.com. Ukoliko na pošiljci ne postoje vidljiva oštećenja, preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči dva puta. Uobičajena praksa je, ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na broj telefona koga ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju. 

 

Cijena isporuke

Za pravna lica, isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine je besplatna. Minimalni iznos za poručivanje je 70 EUR bez PDV-a (85 EUR sa PDV-om).
Za fizička lica, cena isporuke iznosi 2 EUR, za porudžbine od 5-25 EUR. Za porudžbine preko 25 EUR isporuka je besplatna.

*NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke..

 

REKLAMACIJE

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok provjerite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak djelova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

 

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 067/226-759, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (Naziv kompanije, ime i prezime, telefon) na e-mail beorolmontenegro@beorol.com i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavijestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 

Preuzmite reklamacioni list ovdje.

 

POLITIKA PRIVATNOSTI

Vaša porudžbina je potpuno sigurna!

U kompaniji Beorol Montenegro d.o.o. cijenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima brinemo sa izuzetnom pažnjom.

Sve posredovane informacije su sigurne, i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbjedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Beorol Montenegro d.o.o. 

 

Zaštita privatnosti podataka

Da bismo uspješno obradili Vašu porudžbinu, potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail, telefon i datum rođenja. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavijestimo o trenutnom statusu porudžbine.

Kompanija Beorol Montenegro d.o.o. će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije internet stranice, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa Vama. Beorol neće prodati podatke koje posjeduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji Beorol su obavezni da poštuju povjerljivost Vaših podataka.

Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.

Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtijevalo zakonom.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posjetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posjećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu. 

 

Kolačići - Cookies

Internet stranica www.beorol.me koristi kolačiće tzv. „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama.

Kolačići su tekstualne datoteke koje su smještene na Vašem računaru od strane internet servera. Ove datoteke ne mogu biti korišćene da pokrenu bilo kakav program ili da isporuče virus Vašem računaru.

Kolačići su jedinstveno dodijeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane internet servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha ovih datoteka je da obezbijedi pogodnosti koje će Vam uštedjeti vrijeme.

 

Saglasnost i promjena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumijeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Beorol se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promjene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

 

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 067/226-759 ili na e-mail adresu beorolshop@beorol.me pošaljite informaciju o broju Vašeg računa/otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun. 
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti proslijeđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.  


Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na  tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini. 


U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Beorol Montenegro d.o.o. je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. 
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u internet prodavnici koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

 

PLAĆANJE KARTICAMA (Samo fizička lica)

Svoju porudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmjereni na stranicu AllSecure platforme Hipotekarne Banke AD Podgorica, koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:

  • broj kartice,
  • datum isteka,
  • CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Sva plaćanja će biti obavljena u eurima ( € ). Ukoliko se plaćanje obavlja platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, iznos transakcije će biti konvertovan u lokalnu valutu korisnika kartice, prema kursu karticnih kuca Visa/Mastercard.

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti EUR. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.


Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko sajta www.beorol.me mora ispunjavati sledeće uslove:

  • isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Crne Gore, na adresi navedenoj u porudžbini;
  • samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Želimo Vam uspešnu kupovinu!


S poštovanjem,                                  
Beorol Montenegro

string(0) ""
string(0) ""